Ε-ΜΑΙΛ
@discussions.microsoft.com>
2009-12-25 03:00:01 UTC
ΕΧΩ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙA E-MAIL MOY ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΑ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ?? ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΔΟΣ
ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΩ .. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ
ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΚΑΔΟ.. Η ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΟΥ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Cool
2009-12-25 18:55:47 UTC
Εάν τα e-mail σου τα βλέπεις από το Microsoft Outlook, από το Windows Live
Mail ή από το Outlook Express, τότε υπάρχει αυτός ο "κάδος" που αναφέρεσαι,
αλλά στην πραγματικότητα είναι φάκελος και λέγεται "Διεγραμένα" (Deleted)
εάν έχεις αδειάσει τα περιεχόμενα μηνύματα και από εκεί, τότε δεν θα
μπορέσεις να τα επαναφέρεις, εκτός και μόνο εάν είναι ενεργοποιημένη η
εντολή να κρατιέται αντίγραφο των μηνυμάτων στον Server από τον οποίον
κάνεις λήψη τα μηνύματά σου.
Σε περίπτωση που παρακολουθείς τα μηνύματά σου μέσο του Browser σου (π.χ.
Internet Explorer), τότε εκεί δεν μπορώ να σου πω με την ίδια βεβαίότητα για
το πως θα τα βρεις, αλλά λογικά θα υπάρχει κάποιο "link" που να γράφει
"Διεγραμένα" ή "Deleted Items" ή κάτι τέτοιο σχετικό, εάν και εφόσον υπάρχει
αυτή η δυνατότητα στον Server που έχεις τον Λογαριασμό e-mail. Σε περίπτωση
όμως που έχεις διαγράψει τα μηνύματά σου από τον φάκελο "Διεγραμένα"
(Deleted Items), τότε δεν υπάρχει δυνατότητα επαναφοράς τους.
Ελπίζω να σε βοήθησαν οι παραπάνω πληροφορίες.
Καλές γιορτές και τις καλύτερες ευχές μου για το νέο έτος!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
k***@gmail.com