καταβολή δόσεων απο πιστωτικές κάρτες σε εμπόρους
ορεστης
2010-03-17 15:38:02 UTC
θέλω να φτιάξω ή να βρώ ενα προγραμματακι για να υπολογίζω πόσα χρήματα θα
μου βάζει η τράπεζα κάθε μήνα στο λογαριασμό μου απο τις άτοκες δόσεις που
κάνω στους πελάτες μου ( έχω εμπορική επιχειρήση)
stme
2010-04-16 08:46:09 UTC
Υπάρχουν συναρτησεις τέτοιας μορφής στο Excel 2007.στην ενότητα "Financial"

για ρίξε μια ματιά
Καλή επιτυχία

stme